مصطفی محمد نجار: وضعيت حجاب و عفاف در جامعه رو به بهبود است
نوشته شده توسط : ژورنالیست

 

 

روزنامه مردمسالاری، اظهارات مصطفی محمد نجار، وزير کشور دولت محمود احمدی نژاد، را نقل کرده است که وضعيت حجاب و عفاف در جامعه رو به بهبود است. آقای نجار در جمع مديران کل امور بانوان استانداريها گفت که در حال حاضر تنها حربه دشمنان برای ضربه زدن به نظام، زير سوال بردن مقررات اسلامی، عمليات روانی در قالب تهديد، و جنگ نرم عليه کيان خانواده است. وزير کشور دولت محمود احمدی نژاد می گويد مواردی نظير کنوانسيون رفع تبعيض از زنان، برابری ديه زن و مرد، و همچنين آزادی حجاب، از سوی دشمنان مطرح می شود. به گفته مصطفی محمد نجار نگاه ويژه به زنان سرپرست خانوار و بيمه آنها از جمله توجهات دولت به مساله زنان است.

اما روزنامه آرمان گزارشی را به زنان ايرانی اختصاص داده و نوشته است سالانه شصت هزار زن، سرپرست‌خانواده در ايران مي‌شوند. آرمان می نويسد: «سازمان بهزيستی، به عنوان متولی رسيدگی به امور زنان سرپرست خانوار، در حال حاضر تنها ۱۴۷ هزار تن از زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش خود دارد.» به نوشته اين روزنامه، ميزان مستمری ماهيانه ای که به اين زنان تعلق مي‌گيرد، در بهترين حالت، به حدود ۳۰ هزار تومان برای خانواده‌های بيش از ۲ نفره تا پنج نفر، می‌رسد و ناگفته پيداست که اين رقم بسيار ناچيز است.

در همين حال روزنامه تهران امروز، در شماره روز سه شنبه خود مطلبی را به روح الله احمدزاده، استاندار فارس، اختصاص داده است. تهران امروز درباره اين استاندار ۳۱ ساله نوشته است روح الله احمدزاده، در آخرين اقدامی كه در عرف تعاملات سياسی و اجتماعی استانداری‌ها جايی ندارد، به‌عنوان بالاترين مقام استان فارس، از همراهی علی لاريجانی، رييس‌ مجلس شورای اسلامی، در سفر به جهرم خودداری كرد و معاون امنيتی خود را به اين شهر فرستاد. به نوشته تهران امروز، علی لاريجانی در جهرم مورد انتقاد شرکت کنندگان در يک جلسه قرار گرفت و در همان جلسه، از استاندار فارس و احمدی نژاد دفاع شد. به نوشته تهران امروز، مصطفی نجار، وزير كشور نيز در برابر انتقادات خبرنگاران در خصوص انتخاب يک استاندار جوان برای استان فارس گفته است «پيامبر هم اسلام را بر شانه جوانان قرار داد و تا آفريقا برد بنابراين نگرانی از وجود استاندار جوان در فارس نداريم.» تهران امروز می نويسد اصلی ترين حامی روح الله احمدزاده در دولت، اسفنديار رحيم مشايی است.




:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: